Posts | Comments | E-mail /

میت رامنی: برای ‘احیای وعده امریکا’ به میدان انتخابات آمده ام

Posted by on Aug 31st, 2012 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

واشنگتن:- میت رامنی که رسما نامزد  حزب جمهوریخواهان امریکا برای رقابت با بارک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری امسال شده می گوید برای “احیای وعده امریکا” به میدان انتخابات قدم گذاشته است.

آقای رامنی که شب  گذشته ۳۰  اگست (نهم سنبله) در شهر تامپا از ایالت فلوریدا و در شب اصلی گردهمایی جمهوریخواهان حضور یافته بود با مورد انتقاد قرار دادن رقیب اصلی اش گفت مردم از این رئیس جمهور (بارک اوباما) خسته شده اند، اما نه اینکه از آینده امریکا خسته شده باشند، نه اینکه از سرنوشت خودشان و کشورشان دل بریده باشند

او در مهمترین سخنرانی دوران سیاسی اش تلاش کرد که وعده های خود را برای اقشار مختلف جامعه امریکا تشریح و تبلیغ کند.

آقای رامنی گفت که او می خواهد با ورود به  قصر سفید آینده بهتری برای جوانان،  کار و بار، کسب های خصوصی،  متقاعدین و مهاجرین فراهم کند.

او همچنین برای بارک اوباما، رئیس جمهور فعلی امریکا، آرزوی موفقیت کرد چرا که گفت خواستار موفقیت امریکا است.

او در سخنرانی امشب به مورمن بودن خود اشاره کرد، موضوعی که نقطه ضعف اصلی او در میان مسیحیان کاتولیک راستگرای امریکا محسوب می شود.

آقای رامنی با انتقاد شدید از سیاست های اقتصادی بارک اوباما گفت که دولت او وضع اقتصادی قشر متوسط را “بدتر کرده” و در صورت انتخاب شدن مجدد، سیاست های او مالکان کسب و کارهای خصوصی و کوچک را “نابود” خواهد کرد.

نامزد جمهوریخواهان وعده داد که در صورت راهیابی به قصر سفید ۱۲ میلیون فرصت  وظیفه جدید را فراهم خواهد کرد.

آقای رامنی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از سیاست خارجی بارک اوباما گفت که او وعده داده بود که جلوی ایران اتومی را بگیرد اما هنوز “سانتریفوژهای ایران در حال چرخیدن هستند و ما در حال گفتگو با ایران.”

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree