Posts | Comments | E-mail /

جنرال جان آلن امروز به پاکستان سفر می کند

Posted by on Aug 30th, 2012 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

کابل:- گزارش ها حاکی از آن است که جنرال”جان آلن” به منظور دیدار و گفتگو با قوماندان عمومی اردوی پاکستان عازم اسلام‌آباد می‌شود.

به گزارش گران افغانستان، جان آلن  قوماندان عمومی نیروهای بین المللی به منظور دیدار با “اشفاق‌پرویز کیانی” قوماندان اردوی پاکستان امروز به این کشور سفر می‌کند.

به گفته منابع آگاه، هدف از این سفر، گفتگو بر سر همکاری‌های مرزی میان ناتو و اردوی پاکستان در مناطق سرحدی پاکستان و افغانستان است.

همچنین گفته می‌شود در این دیدار، کیانی و آلن برای همکاری در جهت مبارزه با تروریزم در مناطقی از خاک پاکستان و افغانستان با یکدیگر بحث و گفتگو می‌کنند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر انجام عملیات مشترک اردوی پاکستان در “وزیرستان شمالی” منتشر شد که این اخبار از سوی اردوی پاکستان تکذیب شد.

جان آلن پیش از این چندین مرتبه به پاکستان سفر کرده است که در آخرین سفر وی به اسلام‌آباد، دولت پاکستان با بازگشایی مسیر  اکمالاتی ناتو در خاک این کشور موافقت کرد.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree