Posts | Comments | E-mail /

ولادمیر پوتین یک چوچهٔ سگ را به حیث تحفه بدست آورد

Posted by on Jul 30th, 2012 and filed under سپینې خبرې. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

مسکو:- در پاسخ به  تحفهٔ والی ایالت اکیتای جاپان که برای ولادمیر پوتین یک چوچهٔ سگ را ارسال کرده بود ، رئیس جمهور روسیه یک  پیشک زیبای سایبریایی را به مقام  جاپانی هدیه کرد.
به گزارش روزنامه لبنانی ” السفیر” والی ایالت اکیتا این چوچهٔ سگ را به نشانه قدردانی از تلاش های روسیه برای امدادرسانی و کمک به آورگان در جریان سونامی سال گذشته جاپان ارسال کرده بود.
بر اساس این گزارش نام  چوچهء سگ ارسال شده از سوی  والی ایالت اکیتای جاپان “یومی” است که در زبان این کشور به معنی “امنیت” است.
چوچهٔ  سگ در  کلتور و عنعنهٔ جاپانی ها سمبول ملی است و والی اکیتا شایسته دیده است این نماد را به پوتین هدیه کند.
ولادیمر پوتین دیروز یکشنبه 29-7-2012 در جریان دیدار خود با كوييچيرو گمبا وزیر خارجه جاپان از والی ایالت اکیتا به دلیل ارسال این  تحفه قدردانی کرد.
وی خطاب به وزیر خارجه جاپان گفت: “مایل هستم خارج از چارچوب دیدار رسمی از والی اکیتا به دلیل ارسال یک ” چوچهٔ سگ” تشکر کنم ، نیز آگاه شدم آقای والی پیشک  ها را بیشتر می پسندد بنابر این  پیشک سایبریایی را که بزرگتر ازچوچهء سگ است به ایشان  تحفه می کنم.”
فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree