Posts | Comments | E-mail /

پاکستان پخش شبکهٔ تلویزیونی بی بی سی در این کشور را متوقف کرد

Posted by on Nov 30th, 2011 and filed under سپینې خبرې. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

پیشاور:- اتحادیه شبکه‌های  کیبلی پاکستان اعلام کرد  که سر  از امروز انتشار شبکهٔ تلویزیونی “بی بی سی” که اقدام به پخش برنامه‌های ضد پاکستانی در این کشور می‌کند  متوقف می‌شود.

به گزارش  گران افغانستان، رئیس اتحادیه شبکه‌های کیبلی پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی در لاهور اعلام کرد: از امروز همه شبکه‌های تلویزیونی خارجی که از طریق کیبل برنامه‌های خود را برای بینندگان پاکستانی پخش می‌کنند و به تبلیغات منفی علیه این کشور می‌پردازند  متوقف می‌شود.

این در حالی است که “بی بی سی” با پخش سریالی 2 قسمتی با عنوان “پاکستان مخفی” که خشم مقامات پاکستانی را بر انگیخته است.

“آرائین رئیس اتحادیه شبکه های کیبلی پاکستان” در ادامه افزود: از سازمان دولتی “پیمرا”می‌خواهیم شبکه‌های تلویزیونی که بر علیه پاکستان تبلیغ می‌کنند را  متوقف کند.

وی تصریح کرد: همچنین از شبکه تلویزیونی بی بی سی انتظار داریم به تبلیغات منفی علیه پاکستان پایان دهد در غیر این صورت ما حق داریم فعالیت این شبکه را در پاکستان متوقف کنیم.

رئیس اتحادیه شبکه‌های کیبلی پاکستان با بیان این که از این پس به هیچ  شبکه تلویزیونی خارجی اجازه نمی‌دهیم اقدام به پخش برنامه‌های ضد پاکستانی کند، گفت: از شبکه‌های محلی می‌خواهم تبلیغات سوء علیه پاکستان را خنثی کنند.

همچنین در پایان این نشست خبری اتحادیه شبکه‌های کیبلی پاکستان همدردی خود را با نیروهای نظامی کشورشان که در حملات اخیر نیروهای ناتو در منطقه “مهمند” کشته و زخمی شده بودند ابراز داشتند.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree