Posts | Comments | E-mail /

خروج کارکنان سفارت انگلستان از تهران آغاز شد: خبر عاجل

Posted by on Nov 30th, 2011 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

لندن:- گزارش های تازه حاکی از آن است که انگلستان تمامی کارمندان سفارت خود در ایران را از آن کشور خارج می کند.

صبح  روز چهارشنبه، ، منابع رسمی دولت  انگلستان اعلام کردند که در اعتراض به حملهٔ تظاهرکنندگان ایرانی به  سفارت این کشور در تهران، تمامی کارمندان سفارت  انگلستان را از ایران خارج می کند.

زمان تطبیق این حکم تا هنوز مشخص نیست اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از کارمندان سفارت انگلستان  به مقصد سفر به  شهر دوبی، امارات عربی متحده، عازم میدان  تهران شده اند اما این گزارش ها هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

روز گذشته، گروهی از تظاهرکنندگان طرفدار حکومت ایران در اعتراض به آنچه که اقدامات خصمانه دولت انگلستان علیه جمهوری اسلامی می خواندند در برابر مراکز سفارتخانه  انگلستان در تهران تجمع کردند.

ساعاتی بعد، گزارش شد که شماری از معترضان، که منابع خبری ایران آنان را محصلین تهرانی و محصلین بسیجی توصیف کرده بودند، وارد محوطه سفارت بریتانیا در مرکز تهران و همچنین محل  مربوط به این سفارت در شمال پایتخت شده اند.

این افراد بیرق بریتانیا را پائین کشیدند و با ورود به بخش اداری سفارت، گفتند که مقادیری اسناد را با خود برده اند.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree