Posts | Comments | E-mail /

زرداری پديدهٔ تروريزم و خشونت را مخالف تعلیمات اسلام دانست

Posted by on Aug 31st, 2011 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

اسلام آباد – ‘آصف علي زرداري’ رييس جمهور پاكستان در پيام تبريكی عيد فطر به مردم كشورش , پديده تروريزم، خشونت و تعصبهاي بي جا را مخالف  تعلیمات اسلام دانست.

به گزارش گران افغانستان به نقل از اعلامیهٔ دفتر رياست جمهوري اين كشور , زرداري خطاب به مردم پاكستان گفت: فرقه گرايي،افراط گرايي و تروريزم عناصري هستند كه با آموزشهاي اسلامي در تضاد بوده  و باید عشق، تحمل،صبر و شكيبايي را جايگزين اين عناصر كرد.

وي از مردم پاكستان خواست كه خوشی و شادي روز عيد فطر خود را با ديگر همنوعان خود تقسيم كرده و در اين روز از كمك به  فقیران غافل نشوند.

زرداري گفت: مردم پاكستان بايد در راستاي تعاليم اسلامي عمل كرده و به عنوان مسلمانان واقعي در كنار دولت و با حمايت از دولت، رفاه و پيشرفت را براي كشور پاكستان به ارمغان بياورند.

‘يوسف رضا گيلاني’  صدر اعظم  پاكستان نيز در پيام تبريكی خود به مناسبت عيد فطر گفت: دولت تمامي تلاش خود را براي نابودي تروريستهايي كه قصد دارند در صفوف مسلمين و وحدت آن‌ها شكاف ايجاد كنند ، به كار خواهد بست.

وي بابيان اينكه تروريزم و خشونت دو مشكل اساسي در جامعه پاكستان است افزود: كشتار مردم بي‌گناه خلاف تعلیمات اسلامي است و دولت براي بازداشت عاملان خشونت ها در كشور با تمامي توان خود تلاش خواهد كرد.

گيلاني با ذكر بركات و ارزشهاي روز عيد فطر از مردم پاكستان خواست تا در اين روز شاد و فرخنده، اقشار محروم جامعه را فراموش نكنند.

مراسم  تجلیل عید با  ادای نماز عيد سعيد فطر در پاكستان امروز چهارشنبه در این کشور برگزار شد.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree