Posts | Comments | E-mail /

قذافی و پسرانش به محافظان زن تجاوز می کردند

Posted by on Aug 31st, 2011 and filed under سپینې خبرې. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

طرابلس:- ورود انقلابیون به طرابلس، حقایق جنایت های قذافی علیه ملت خود یک پی دیگر آشکار می شود. آخرین این جنایت ها را روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” در شماره دوشنبه 29-8-2011 بر اساس اعتراف های “نسرین منصور الفرقانی” یکی از زنان محافظ قذافی که 19 سال عمر دارد، برملا کرده است.

نسرین منصور الفرقانی هم اینک در یکی از  شفاخانه های طرابلس  زندانی است تا پس از پایان معالجه ، برای محاکمه با  اتهام قتل  قصدی، به  محکمهٔ  راجع شود.

الفرقانی گفته است که 11 تن از انقلابیون را با بی رحمی تمام کشته است. او می گوید که این اقدام را پس از تهدید شدن به قتل و تجاوز از سوی  هواداران قذافی انجام داده است.

او تاکید می کند که نیروهای وابسته به قذافی انقلابیون را به اتاقی می انداختند تا آن ها را با  ظلم  او با تهدید اسلحه بکشند.

در  مورد چگونگی پیوستنش به محافظان قذافی گفت که او را “فاطمه الدریبی”  قوماندان محافظان قذافی  انتخاب کرده است. الدریبی دوست پدر الفرقانی است که از سرطان حنجره رنج می برد و تحت معالجه قرار دارد.

الفرقانی خاطرنشان کرد که خانواده اش به پیوستن او به صف محافظان مخالفت کردند چرا که ضد نظام بودند اما خود با اصرار به جمع 1000 زن عضو در تیم حفاظت از رهبر لیبیا پیوست.

الفرقانی در پایگاه نظامی با استعمال انواع سلاح های مختلف آشنا شد و توضیح می دهد که الدریبی یکی از بزرگترین حامیان نظام قذافی بود که به او می‌گفت چنانچه مادرش ‌سخنی به زبان بیاورد که توهین به قذافی به شمار آید، باید او را فورا بکشد.

او گفت که در معرض آزار و اذیت جنسی قرار گرفت و شخصیت های بزرگ نظامی از جمله رئیس محافظان قذافی، پسرش و شماری دیگر از  دوستان رهبر لیبیا به او تجاوز کرده اند. او تاکید کرد که بسیاری از دختران در تیم های حفاظت از قذافی در معرض تجاوزهای جنسی قرار می گرفتند و هر بار به آن ها تجاوز می شد  تحفه هایی را دریافت می کردند. او افزود که هر چقدر انقلابیون بیشتر به طرابلس نزدیک می شدند تجاوزها بیشتر می شد.

داستانش با سیف الاسلام

الفرقانی در گفتگو با روزنامه بریتانیایی ادامه داد که روزی در پوسته تلاشی  به همراه دوستش در نزدیکی  قصر  باب العزیزیه بود. در همین هنگام معمر قذافی به همراه پسرش سیف الاسلام و هیات همراه رسیدند. به گفته او: “سیف الاسلام  واسکت ضد گلوله، کلاه خود و عینک آفتابی پوشیده بود. به همراه دوستم برای دیدنش نزدیکت تر شدیم . به همین دلیل محافظ سیف الاسلام نزدیک بود به دلیل تجاوز از حد خود از ناحیه سر به دوستم  فیر کند.”

او افزود پس از آن او را به محله ابو سلیم طرابلس بردند در حالی که اسلحه در دست داشت. پس از آن شورشیان را که به درختی در خارج از ساختمان بسته بودند، یک پی دیگر به اتاق بردند. در این اتاق دوتن از هواداران قذافی اسلحه به دست  داشتند و او را تهدید کردند چنانچه شورشیان را نکشد خود کشته خواهد شد.

الفرقانی گفته است که در سه روز ده تا یازده تن از انقلابیون را کشته است.

تجاوز قذافی به محافظان خود

در آخر هم فرقانی با  خیز زدن  از پنجره اتاقی که در  منزل  دوم قرار داشت فرار کرد اما این فرار باعث آسیب دیدن او شد. او در این باره گفت: “یکی از انقلابیون مرا یافت و سپس مرا به مسجد برد و به من آب داد و پس از آن به شفاخانه منتقل کرد.”

از سوی دیگر آژانس خبری آلمان و دیگر رسانه های عربی و اسرائیلی، اعتراف های پنج تن از محافظان قذافی را که زن هستند نقل کردند که تاکید کرده اند از سوی رهبر لیبیا و پسران او در معرض تجاوز جنسی قرار می گرفتند.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree