Posts | Comments | E-mail /

مظاهرات محصلان پوهنتون کابل علیه فعالیت های تبشیری بعضی از موسسات خارجی

Posted by on May 31st, 2010 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

کابل:- امروز صدها تن از محصلین پوهنتون کابل علیه ترویج ادیان مسیحی و یهودی از سوی برخی موسسات خارجی تظاهرات کردند و خواهان توقف این گونه فعالیت‌های تبلیغی شدند.

گزارش می افزاید، این محصلان روز دوشنبه با برپایی تظاهرات اعلام کردند که برخی از موسسات خارجی تحت نام موسسات خیریه و کمک کننده در میان مردم غریب و بی بضاعت در مناطق مختلف افغانستان فعالیت های تبشیری می‌کنند.
تظاهرکنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی علیه امریکا و متحدان آن از دولت افغانستان خواستند که هرچه زودتر جلوی این گونه تبلیغات ضد اسلامی را بگیرد.
تظاهرکنندگان علاوه بر این که خواستار بسته شدن دفاتر موسسات مروج اعتقادات غیراسلامی شدند از دولت خواستند که عاملان این گونه فعالیت‌ها را محاکمه و مجازات کنند.
در همین حال محمد صديق امرخيل، سخنگوى وزارت اقتصاد افغانستان از به تعليق درآوردن فعالیت دو موسسه خارجى در افغانستان به علت فعالیت های تبشیری خبر داد.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree