Posts | Comments | E-mail /

بعد از دو هفته سکوت اعضای ولسی جرگه در مورد ((تبلیغ عیسویت)) لب به اعتراض گشودند

Posted by on May 31st, 2010 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

کابل(ویسا):- گزارش های تازه حاکی از آن است که ولسی جرگه بعد از دو هفته خاموشی، با  آغاز بحت در مورد پخش تصاویر تلویزیونی در باره افغان های عیسوی به اعتصاب خود پایان داد.
ولسی جرگه از اول جوزا در اعتراض به عدم معرفی ۱۱ عضو کابینه، جلسات خود را با ((سکوت )) تدویر می کرد، و اعضای ولسی جرگه هشدار داده بودند تا زمانی که حامد کرزی این ۱۱ عضو کابینهء خود را به این جرگه معرفی نکند، ولسی جرگه به اعتصاب خود ادامه خواهد داد.
مگر پخش تصاویر ویدئویی از یک چینیل تلویزیون شخصی در باره گسترش مسیحیت در افغانستان، سکوت ولسی جرگه را شکست و اعضای جرگه از گسترش مسیحیت در میان مردم، اظهار نگرانی کردند.
این تصاویر، افرادی را در ضیافتی در حال دعا خوانی به شیوه مسیحیت و انجام “غسل تعمید” نشان می دهد.

یونس قانونی، رئیس ولسی جرگه خواستار تحقیق در باره ادعای مطرح شده در این فلم شد.
آقای قانونی گفت: “ادارات ذی ربط وجود دارند، تحقیق کنند؛ قضیه در کجا است؟ اصل و ریشه اش در چیست؟ آیا یک تعداد افرادی هستند که می خواهند از این طریق پناهندگی بگیرند؟ ویزهء دایمی بگیرند؟ یا واقعا توطئه و مسائل تبشیری وجود دارد؟ کل این مسائل باید روشن شود.”
شماری از اعضای مجلس خواستار پیدا کردن عاملان “انتشار” مسیحیت در افغانستان و محاکمه آنها بر اساس اصول اسلامی شدند.
این ویدیو  نیز نشان دهنده گرایش عیسویت در افغانستان می باشد.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree