Posts | Comments | E-mail /

مگر غلامی شاخ و دم دارد؟

Posted by on May 31st, 2013 and filed under تحلیل. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

نویسنده: عبدالله افغان

عطامحمد نور والی کنونی بلخ طی یک کنفرانس مطبوعاتی مخالفت خودرا با درج نکردن قوم در تذکره های جدید ابراز نموده  تنفیض این امر را عبور از خط سرخ پنداشته و در صورت عملی گردیدن این قانون هشدار به تشدد نیز داد.

این در حالی است که نماینده گان مردم افغانستان درولسی جرگه به اکثریت رای عدم اندراج قوم را در تذکره های جدید تصویب نمودند.آقای نوربا بی احترامی مطلق به نظر اکثریت ملت افغان میخواهد نظر شخصی خودرا بالای مردم افغانستان تحمیل نماید. هدف جناب ایشان ازین کار نابود ساختن هویت افغان میباشد که این یک خیانت آشکار در حق ملت افغان میباشد.

قابل ذکر است که عدم اندراج قوم درتذکره یک اصل قبول شده درتمام جهان است نه تنها در افغانستان.

در جریان کنفرانس جناب نور خواهان اعاده حیثیت!!! خود گردید و ازلوی څارنوالی خواهان اخراج نوکران و مجازات کسانیکه به گفته ایشان به شخصیت های مطرح این کشور بهتان میبندند شد.

حالا پرسش درینجاست بنابر دلایل ذیل که به همه آشکار و هویداست وابستگی و نوکری ایشان و همفکران شانرا ثابت نمیسازد؟

آیا نام گذاری جاده  ابومسلم خراسانی در شهر مزارشریف بنام جاسوسان ایرانی ثبوت نوکر بودن شما نیست؟ در حالیکه همین ایرانی ها همه روزه به تعداد صدها نفر افغان های مظلوم را ( بدون درنظرداشت قوم شان)  شهید نموده و اجساد آنانرا به اقارب شان در بدل پول میسپارند.

خاموشی در برابر تجاوزات دوامدار ایران و پاکستان ثبوت نوکر بودن شما نیست؟

آیا نابودی هویت افغان که باعث فخر این ملت است ثبوت غلامی شما نیست؟

تجلیل از سالروز وفات خمینی در شهر کابل غلامی ایران را ثابت نمیسازد؟

جاگزین نمودن وا ژه های فارسی در زبان شیرین دری ثبوت نوکربودن نیست؟

در شرایطیکه ملت افغان بیشتر از هروقت به همبستگی ملی نیاز دارند، تحریک جوانان به تفرقه افگنی در بین اقوام برادر و مسلمان این کشور بنام های گوناگون که یک عمل شیطانی است جز خدمت به دشمنان این ملت دیگر چی معنی میتواند داشته باشد؟

دستگیری یاسا به اتهام جاسوسی به استخبارات پاکستان و رهایی وی از طرف معاون دوم ریاست جمهوری ثابت نمیسازد که شما و همکاران تان جواسیس کشورهای که دشمن این خاک و ملت هستند میباشید؟

با این همه خیانت شما این وطن که نامش افغانستان است و این ملت که هویتش افغان است شما را  تحمل نموده وهریک شما را صاحب قدرت وثروت میلیون ها دالر نمود و شما مانند مارهای آستین به همین ملت نیش میزنید ٱخر چرا؟

بدون در نظرداشت خیانت و مظالم که بر این ملت روا داشته اید بجای غذرخواهی ازین ملت خواهان اعاده حیثیت که ندارید  میباشید، کسی باید خواهان اعاده حیثیت شود که صاحب حیثیت باشد. به نظر بنده شما اصلا تعریف حیثیت را نمیدانید.

تقاضای جدی ملت افغان از جناب رئیس جمهور ، ارگان های عدلی وقضایی کشور اینست که چنین اشخاص جنایت کار و خايین  را هرچه زودتر به سزای اعمالشان برسانند.

بنده منحیث یک فرد مسلمان و افغان ازخداوند متعال خواهان سزای عبرتناکی که باعث شرمنده گی دنیا و آخرت هر فرد خایین به این ملت مظلوم گردد میباشم.

یا هو هادی رب لاتضر علی الارض قوما اظالمین.

ٱمین.

فرستادن/حفظ کردن

1 Response for “مگر غلامی شاخ و دم دارد؟”

  1. +2 Vote -1 Vote +1محمد says:

    !برادرم عبدالله افغان
    شما از عمق قلب افغانها واقعیتی را ابراز نموده اید که بسیاری ها تا حال آنرا نادیده
    ګرفته اند،عطامحمد که خودرا نور نیز میداند از پلید ترین افراد وطن فروش کشور است که آثار عفت وشرافت در وجود این فرد اصلاً سراغ نمیشود خود امریکایی ها اسم این عطامحمد وطن فروش را در کتاب بنام بوش در جنګ آورده که به قسیم فهیم عبدالله دبل بسمالله محمدی دوستم و سایر از این قبیل وطن فروشان در برابر اشغال افغانستان از سی آی ای دالر ګرفته اند و حال خود را صاحب حیثیت که
    !ندارند میداند
    برادرم عبدالله افغان ! در یک چنین حالت محک اثبات وطن فروشان خیلی ساده میشود بدین مفهوم اګر کسی ولو هر کسی با عطامحمد نور و افکار وی همردیف قرار
    !میګیرد نیز جز از وطن فروشان است وبس
    ولو این کس اګر آقای کرزی میباشد والی باید با همین طرز ابراز نظرش فوری
    !محکمه شده وبه سزای اعمال خاینانه و وطن فروشانه اش برسد
    جهان سپاس از عبدالله جان افغان وشهامت وطن فرستی اش

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree