Posts | Comments | E-mail /

گزارشات ضد و نقیض در مورد پايان یافتن عمليات نظامی در دره سوات

Posted by on May 31st, 2009 and filed under سپینې خبرې. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

 

اسلام آباد-اظهارات مقام  وزارت دفاع پاکستان مبني بر پايان عمليات نظامی در دره سوات طي سه روز آينده با ترديدها و واکنش هايي در داخل و خارج از اين کشور مواجه شده است.

اطهر علي سرپرست وزارت دفاع پاکستان امروز( يکشنبه ) در اجلاسي تحت عنوان همکاري هاي دفاعي منطقه اي درسنگاپور اعلام کرد که ‏تنها سه تا چهار روز برای پايان عمليات نظامی   درسوات باقي مانده است.

اظهارات اين مقام وزارت دفاع پاکستان در حالي مطرح شده که جنرال اطهرعباس سخنگوي اردوی پاکستان  عصر امروز درنشست خبري با خبرنگاران تاکيد کرد ارتش این کشور مينگورا را تصرف نموده است اما تا تسلط کامل بر همه نواحي اين شهر زمان زيادي نياز دارد.

وي تصريح کرد که نيروهاي امنيتي همین اکنون کنترول کامل مينگورا را در اختيار گرفته است  و مسيري که به بونیر منتهي مي شود نيز پاکسازي شده است.

اطهرعباس همچنين از کشته شدن 27 تن از طالبان در مناطق سوات و وزيرستان جنوبي خبر داد.

وي افزوده که دردرگيري هاي بيست و چهار ساعت گذشته 9 تن از نظاميان دولتي ازجمله يک افسر نيز کشته شده است.

سخنگوي ارتش پاکستان اظهار داشت:گشت زني نيروهاي دولتی درمناطق مهم شهر مينگورا ادامه دارد و نظاميان دولتي هم اکنون براي عمليات نظامي وارد منطقه کالام درارتفاعات ايالت سرحد شده اند ودرمنطقه شانگلا نيزمرکزآموزشي تروريستها از سوي آنها از بین برده شده است

 

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree