Posts | Comments | E-mail /

حامد کرزی ازتلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در کشور، شدیداً متاثر گردید

Posted by on Aug 3rd, 2013 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

کابل:- حامد کرزی رئیس جمهور افغانستان از تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سیلاب های اخیر در ولسوالی سروبی ولایت کابل و ولایات خوست و نورستان شدیداً متاثر گردید و به ادارات مربوط هدایت داد تا به آسیب دیده گان کمک های عاجل را برسانند.

قرار گزارشات اولیه در اثر جاری شدن سیلاب ها در ولسوالی سروبی ولایت کابل دهها تن از هموطنان ما کشته و تعدادی هم مفقود گردیده اند و همچنان تعدادی منازل مسکونی، دکاکین و یک باب شفاخانه تخریب گردیده است.

همچنان در اثر جاری شدن سیلاب ها در ولایات خوست و نورستان ۷ تن از هموطنان ما به شمول زنان و کودکان جانهای خود را از دست داده اند.

رئیس جمهور افغانستان با اندوه فراوان بخاطر کشته شدن هموطنان ما در اثر سیلاب های اخیر، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های قربانیان این حوادث ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر جمیل  و برای مجروحین، صحت یابی عاجل تمنا دارد.

حامد کرزی به مسئولین مربوط نظامی و ملکی هدایت داد تا به آسیب دیده گان کمک و رسیدگی عاجل نمایند و وزارت صحت عامه در تداوی مجروحین توجه جدی نماید.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree