Posts | Comments | E-mail /

جوبایدن در مورد مذاکرات صلح با طالبان با صدر اعظم قطر گفتگو کرد

Posted by on Jan 12th, 2012 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

واشنگتن: گزارش ها حاکی ا زآن است که  معاون ریاست جمهور امریکا و همچنین وزیر امورخارجه امریکا روز گذشته با  صدر اعظم قطر در قصر سفید دیدار کردند.

به گزارش  گران افغانستان، “جو بایدن” معاون رئیس جمهورا مریکا روز گذشته با “شیخ حامد بن جاسم” صدر اعظم قطر به عنوان  متحد حیاتی امریکا در خلیج عرب در  قصر سفید دیدار و درباره موضوعاتی از جمله پروسهٔ صلح در افغانستان و ناآرامی های سوریه گفتگو کرد.

در این دیدار که “تام دانیلون” مشاور امینت ملی  قصر سفید نیز در آن حضور داشت،‌ پیرامون موضوعات مهم منطقه ای و افزایش تنش‌ها میان امریکا و ایران نیز بحث شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی قصر سفید، این مقامات به طور  خاص در مورد مذاکرات صلح با طالبان، افتتاح دفتر  طالبان درین کشور  و ناآرامی های سوریه بحث نموده و تنش های سوریه را محکوم و بر اهمیت گزارش نهایی هیئت ناظر اتحادیه عرب که قرار است در تاریخ 19 جنوری سال جاری منتشر شود تاکید کردند.

در ادامه بیانیه  قصر سفید آمده است: معاون رئیس جمهور امریکا و آقای دونیلون بار دیگر بر تعهدات پایدار امریکا به تامین امنیت  متحدین و هم پیمانان امریکا تاکید کردند و درباره ضرورت حفظ ثبات در منطقه به توافق رسیدند.

 میرمن هیلری کلنتن وزیر امور خارجه امریکا نیز در دیدار خود با وزیر امور خارجه قطر ضمن اشاره به اینکه تهدید ایران به  مسدود کردن تنگی هرمز تحریم کننده و خطرناک است هرگونه مداخله امریکا در ترور دانشمند  اتومی ایران را رد کرد

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

Spam Protection by WP-SpamFree

Advertisement Middle East Banners

اندازهء فانت را تغییر دهید