Posts | Comments | E-mail /

امیر المومنین طالبان دیوانه شد

Posted by on Jul 31st, 2011 and filed under تحلیل. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

گزارش از: ذره بین

گزارش های تازه حاکی از آن است که امیر المومنین طالبان دیوانه شده است.
به گزارش  آژانس خبری تی ان ، امیر المومنین طالبان پس از حملهٔ خونین  کابل بانک   دیوانه شده  است. گزارش می افزاید که امیر المومنین طالبان شب و روز ناله  و فریاد می کند و می گوید که این دروغ است. امیر المومین به حرف های هیچ کس هم گوش فرا نمی دهد و فقط می گوید که این دروغ است.
ذبیج الله مجاهد سخنگوی طالبان در یک تماس تیلیفونی از یک محل نامعلوم  به آژانس خبری تی ان خبر دیوانه شدن امیر المومنین را تایید نموده گفت: امیر المومنین حفظه الله  بنا دلایل نامعلوم به مرض جنون مواجه شده است.
ذبیح الله مجاهد افزود: اگرچه داکتران  ورزیده کشور های دوست  تلاش های بسیار زیاد را کردند تا مرض او را تداوی کنند مگر همه این تلاش های خیر اندیشانهٔ دوستان بی ثمر بوده است.
ذبیح الله مجاهد افزود : چون امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله اکنون توانایی رهبری طالبان را ندارد، هفتهٔ  قبل اعضای رهبری شورای مرکزی طالبان  تصمیم گرفتند تا خبر مرگ او  را  به رسانه ها ارسال کنیم، زمانیکه خبر مرگ موصوف به رسانه ها ارسال گردید در ظرف چند لحظه جنرال حمیدگل از موضوع اگاهی یافت. موصوف همه اعضای شورا را  مورد ضرب و شتم قرار داد و در این بحبوحه مرا بسیار لت و کوب نمود که چرا اعلامیه مرگ امیر المومنین  از طریق آدرس ایمیل  من به رسانه ها ارسال گردیده است .   پس از درگیری های شدید لفظی  تصمیم به آن گرفتیم تا خبر مرگ موصوف را فورا  تکذیب کنیم، این حوادث در حالی جریان داشت که امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله آنرا مشاهده می کرد و به آوازه گریه آلودش می گفت: این دروغ است.
در این میان محترم جنرال حمیدگل امیر المومنین را مخاطب قرار داد و برایش گفت: خاموش باش ای احمق ، بخاطر این فریاد های این دروغ است اکنون رسوایی جهان شده بودیم،‌ اگر خاموش نمی شویی به مثل کرنل امام زندگی ات را خاتمه خواهم داد مگر ملا عمر بازهم با آواز اشک آلودش  می گفت:- این دروغ است.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در مورد علت جنون امیر المومنین  به آژانس خبری تی ان چنین گفت:  چون امیر المومنین در جنگ کارگل میان نیروهای پاکستانی و هندی از ناحیهٔ گردن شدیدا زخمی شده و در این حادثه یکی از چشم های مبارک خود را نیز از دست داده است،  خونریزی شدید و چند روزهٔ بدن  امیر المومنین حفظه الله، باعث کم خونی بدن مبارک موصوف گردیده است، بنأ داکتران از همان زمان به موصوف توصیه نوشیدن خون نوجوانان و کودکان را نموده است

ذبیح الله مجاهد افزود:- داکتران مجرب و ورزیده کشور های دوست ایران و پاکستان،  زندگی  امیر المومنین ملا عمر  مجاهد حفظه الله را مربوط  به نوشیدن  خون نوجوانان و کودکان نموده است، اگر  موصوف روزانه یک لیتر خون نوجوانان و کودکان را نوشجان نکند، به مرض جنون مواجه می شود و حتی اگر برای یک چند روز خون را ننوشد زندگیش را از دست خواهد داد. به همین ملحوظ چند ماه قبل شورای رهبری طالبان فیصله نمود تا یکی  از فدایان خود   را برای جمع آوری خون  به یکی از شاخه های کابلبانک  در شهر جلال آباد اعزام کند تا بدین وسیله  مرض دیوانگی امیر المومنین حفظه الله برای همیش تداوی شود. فیصله برآن شد که زرعجم خان یکی از فدایان دلیر پاکستانی برای این کار گماشته شود، زیرا فدایان دیگر تاکنون توانایی جمع آوری خون را نداشته اند، آنها فقط می روند حملات  انتحاری می کنند، هم خود را و هم یک چند نفر دیگر را از بین می برند مگر در حملات استشهادی آنها هدف اصلی که بدست آوردن خون می باشد، میسر نمی شود.
.
ذبیح الله مجاهد به آژانس خبری تی ان گفت: بدترین این حملات انفجار های کنار سرک است که در آن خون افراد لخته و ضایع می شود و ما نمی توانیم آنرا برای امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله  جمع آوری کنیم.
.
ذبیح الله مجاهد افزود:- اگرچه امیر المومنین ملا عمر حفظه الله زرعجم خان را نیز شایسته این کار نمی پنداشت و تاکید میکرد که همه در مورد تهیه خون به موصوف دروغ می گویند  مگر شورای رهبری طالبان به موصوف وعده داد که زرعجم خان حد اقل یک چند لیتر خون نوجوانان را بدست خواهد آورد. زمانیکه حمله بر کابلبانک آغاز شد امیر المومنین حفظه الله همراه با کرنل های پاکستانی و آخوند های ایرانی، جریان حملات را با اشتیاق تمام از طریق کامره های ستلایت که اخیرا توسط ایران به گروه طالبان اهدا شده است مشاهده می کرد. مگر زرعجم خان با کم عقلی تمام فقط انسان ها را با کلاشینکوف خود از بین می برد و در مورد جمع آوری خون هیچ فکر نمی کرد.  امیر المومنین حفظه الله  با مشاهده سیلاب خون در کابلبانک مسرت و شادمانی میکرد مگر  متاسفانه زرعجم خان به شوق و علاقهٔ نامبرده هیچ گونه بذل التفات و توجه نکرد و تمام خون در کابلبانک لخته وضایع شد و زرعجم خان آنرا  جمع آوری نکرد.
.
ذبیح الله مجاهد با تاکید گفت: با مشاهده حماقت زرعجم خان در عدم انتقال خون در یک گیلن  آماده شده، امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله به ناله و گریه آغاز نموده و گفت: من نگفته بودم که  زرعجم خان توانایی بدست آوردن خون را ندارد مگر شما به من دروغ گفتید و مرا فریب دادید  که نامبرده توانایی این کار را دارد، پس همه کار نامه های شما دروغ است و شما فقط می خواهید مرا فریب دهید. مشاهده کنید من از مدت چند سال تشنه خون هستم شما می روید حملات انتحاری و استشهادی را انجام میدهد مگر برایم من خون را نمی آورید. آخرین خونی را که من نوشیدم خون اجمل نقشبندی خبرنگار جوان افغان بود و بعدا خون عبد الصمد روحانی را نیز در ولایت هلمند نوشیدم، اگر من خودم این کار را نمی کردم شما خون آنها را نیز به من نمی آوردید و خون آنها در دشت ها لخته و ضایع می شد.
ذبیح الله مجاهد به آژانس خبری تی ان اضافه کرد: پس از حملهٔ ناکام کابلبانک امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله تا امروز همه حملات ما را غیر موفق قلمداد  نموده  ناله و فریاد می کند که این دروغ است و هیچ گونه حملهٔ صورت نگرفته است.
.
ذبیح الله مجاهد می افزاید، به هر اندازه ایکه حمله خونین باشد امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله آنرا نمی پذیر و می گوید  این دروغ است هیچ حملهٔ صورت نگرفته است، اگر حملهٔ انجام می شد باید خون کشته شدگان به من اهدا می شد، شما با من صادق نیست، شما به من دروغ می گوئید. این دروغ است، این دروغ است.

بعدا خبرنگار آژانس طنز نویس (تی ان) با قاری یوسف احمدی سخنگوی دیگر طالبان در مورد خبر دیوانه شدن ملاعمر تماس گرفت موصوف نیز خبر دیوانه شدن رهبر این گروه را تائید کرد مگر گفت: اکنون ملا عمر ناله و فریاد نمی کند زیرا چند روز قبل یکی از فدایان چند لیتر خون را در جریان حمله انتحاری در شفاخانه ولسوالی ازرهٔ ولایت لوگر جمع آوری کرد  و آنرا با مشکلات تمام به ایالت پنجاب پاکستان انتقال داد.
.
قاری یوسف احمدی در ادامه افزود: اگرچه در طول راه یک اندازه خون لخته شد بود مگر با آنهم چند گیلن خون به امیر المومین ملا عمر مجاهد حفظه الله اهدا شد و در جریان همین چند روز اخیر فدایان شجاع طالبان در حدود دهها گیلن خون جوانان را در ولایات هلمند و ارزگان جمع آوری نموده و آنرا به امیر المومنین طالبان اهدا کرده  اند.
.
قاری یوسف احمدی افزود: اکنون  امیر المومنین ملا عمر مجاهد  در صحت و سلامتی کامل در ایالت پنجاب پاکستان در جوار مرکز آی ایس آي  بسرمیبرد  و تمام حملات انتحاری و انفجاری را به مشاورین پاکستانی و ایرانی خود برنامه ریزی می کند، مگر برای صحتمندی او نیاز به خون مزید جوانان و کودکان است.
.
قاری یوسف احمدی افزود: انتحار کنندگانی که تازه از زندان قندهار رها و یا هم فرار کرده اند به موصوف وعده داده اند که برایش خون زیاد را تهیه خواهند کرد  و این بار آنها بجای پوشیدن واسکت های انتحاری دستار های انتحاری را خواهند پوشید و برای امیر المومنین ملا عمر مجاهد حفظه الله خون را بدست خواهند آورد.

فرستادن/حفظ کردن

4 Responses for “امیر المومنین طالبان دیوانه شد”

  1. +2 Vote -1 Vote +1پیر محمد بابر says:

    شاغلی احمد جان

    برای من هم چندین نفر در مورد امیر الشیاطین عمر و اینکه او یا پدر یا برادر کلانش او را دیده اند قصه ها کرده اند ولی هر بار گفته اند که یا پتو بر سر امیر الشیاطین بود، یا از عقب یک پرده صحبت میکرد یا یک کلاۀ بزرگ پوشیده بود که چشمانش را پوشانده بود و از این قرار گپها

    حالا من ندانستم که این ملای واهی کی است و چرا هر بار از او یک عکس متفاوت به نشر رسیده است ؟

    ولی حتی اگر موجود هم باشد و حقیقی باشد یک شیطان لعین است که لکه شرم و ننگ است و بس

    خدواند تمام ما و شما افغانها را از چنین اشخاص کثیف دور بدارد

  2. +1 Vote -1 Vote +1احمد says:

    قرار ګفته ها افغانها که ملاعمر در زمان حاکمیت طالبان هر جمعه نماز به امامت ملاعمر خوانده می شد و هزارها انسان و باشندګان قندهار او را دیده اند

  3. Vote -1 Vote +1پیر محمد بابر says:

    ما پشت این سمبول جنایت ، خباثت ، غلامی و شیطنت در کوچه های پنجاب میگشتم نگو که از زیر پلو زردک برآمد – زردک نبود عمرپنجاب بود

    او قرار در خانۀ میرمن هما سلطانی نشسته قابلی ازبکی و کباب هزاره گی میخورد !!!!؟؟؟؟؟

    شیاطین انسان نما

    امیر الشیاطین است این ملا عمر لعین است
    غلام غلامان است این ملا عمر غلیم است

    از مسعود تا حقانی ، از طالب تا نظاری
    به خدا شرم انسان اند چون ملا عمر لعین اند

    پنجابی بویناک است بادار این شیاطین
    به خدا لکه ننگ اند، چون ملا عمر لعین اند

    دشمن معارف اند ، دشمن علم و دانش
    به خدا نسل شیطان اند چون ملا عمر لعین اند

    انسان بیدفاع را سر میبرند چو حیوان
    این خیل قاتلین اند ، چون ملا عمر لعین اند

    اسلام دین صلح است ، این کرگسان خونخوار
    توهین به خلق الله اند ، چون ملا عمر لعین اند

  4. +1 Vote -1 Vote +1پیر محمد بابر says:

    هما سلطانی وکیل ولسی جرگه گفته است که امیر الشیاطین در خانه او است و میخواهد که با دولت آشتی کند

    این میرمن سلطانی باید بداند که هرکس که یک چشمه بود ، ریش داشت و یک پایش میلنگید حتما ملا عمر نخواهد بود

    یا اینکه من نمیدانم

    زیرا فقط چند نفر محدود از دیدن ملا عمر و ملا قات با او ادعا کرده اند ولی هر باریکه عکسی از او پخش شده با عکس قبلی فرق داشته است

    از یاد نبرید که انگریز ها در زمان شاه کبیر امان الله خان یک انگریز را به نام ملای شوربازار معرفی کرده بود

    و طالبان هم در اول پیدایش کاملا پروژۀ انگلیسها و امریکایی ها بود که بعداً تفاله شان به پنجابی های بویناک رسید

    انگریز ها و امریکایی ها یک ملای خیالی را به نام ملا عمر معرفی کردند که تا حال نه کسی او را دیده و نه کسی از او عکس گرفته است

Leave a Reply

Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree

Advertisement

Recently Commented

    Archives by Tag

    ا

    Recent Entries

    • د درواغو نه ویلو ورځ
    • د خوست ولايت مقام دژورې خواشينۍ اوډاډګيرنې پيغام
    • ایجاد راه آهن ترکمنستان-تاجکستان افغانستان محور مذاکرات دوشنبه
    • کشته شدن ۱۷ تن از اعضای گروه طالبان در ولایت بغلان
    • رقص و پایکوبی سربازان افغان و خارجی در ولایت قندهار
    • زخمی شدن ۸ نفر در حمله انتحاری قندهار
    • تا نابودی کامل کودتاگران به مبارزهٔ خود ادامه میدهیم:- رهبر اخوان المسلیمن مصر
    • توفان و عمامه
    • وقوع حمله انتحاری در نزدیک میدان هوایی قندهار
    • فردی که در اسلام آباد فیر های هوایی می کرد، دستگیر شد