Posts | Comments | E-mail /

ظاهر اغبر محاکمه میشود

Posted by on Jun 17th, 2011 and filed under افغانستان چا ړنګ کړ؟, تحلیل. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

افغان ورزشکار

بعد از اینکه فغان روزشکاران افغانستان از فساد و لمپنیزم ظاهر اغبر در کمیته ناملی المپیک افغانستان به آسمان بلند شد، اینک ریاست مبارزه با جرایم فساد اداری سارنوالی کابل ظاهر اغبر و دوازده تن از شرکای جرمش را به خاطر “تزویر و سواستفاده از صلاحیت وظیفوی” احضار نموده است.

بر اساس گزارشهای تعدادی از ورزشکاران افغانستان، ظاهر اغبر اعضای خانواده و نزدیکانش را در پست های مهم کمیته المپیک نصب نموده است و میلیونها دالر از بودجه دولتی و کمک های جهانی را حیف و میل نموده است. وی کمیته المپیک را به بزنس خانوادگی اش مبدل نموده و از این طریق مشغول هرزگی و چپاولگری است.

قبلا در کمیته المپیک یک جنگسالار به نام انور جگدلگ مشغول بدمعاشی بود، که کرزی او را به پاس این خدماتش به پست بلندتری ارتقا داده به مصداق “کله پز برخاست به جایش سگ نشست”، ظاهر اغبر را که در بداخلاقی و فساد شهره است نشاند. این مردک فاسد در فریب و نیرنگ جوره ندارد.

هرچند سارنوالی وی را احضار کرده است، اما با توجه به فساد حاکم در سیستم بویناک کرزی، تصور اینکه دزدی های اغبر و شرکای جرمش واقعا پیگیری شده محاکمه شوند بعید به نظر میرسد، چون این خاین به باند مافیای شورای نظار ارتباط دارد که دست بلندی در دستگاه حاکمه دارند.

فرستادن/حفظ کردن

4 Responses for “ظاهر اغبر محاکمه میشود”

  1. +1 Vote -1 Vote +1م وکیلی says:

    تشویش نکنید این اقا نیز مانند انور جان جگدلک حتمآ اول وزیر و بعدش والی خواهد شد چون جناب کرزی هرشخص را که در فساد اغشته باشد حتمآ پاداش میدهد

  2. +1 Vote -1 Vote +1پیر محمد بابر says:

    در جریان المپیک آسیا در چین این اغبر و شرکای جرمیش بودند که به جای سرود ملی یک آهنگ دیگر را به سازماندهندگان چینایی بازی ها داده بودند که با عکس العمل شدید افغانها در داخل و خارج مواجه شده ولسی جرگه هم این عمل را حتی خیانت ملی خواندند و دستور داده شد که اغبر و شرکا محاکمه شوند

    ولی مارشال شلغم هم تحقیق از او را رد کرد و هم او را در مقامش حفظ کرد

    حالا دیده شود که این بار این جنایتکاران که مسول غیرانسانی ترین اعمال اند چه میکنند

  3. +4 Vote -1 Vote +1amirhaidari says:

    امروز به صفحات انترنت سر زدم كه مي بينم نواسه رحيم جان غلام بچه بنام ظاهر اغبر ريس اولمپيك محا كمه ميشود اين كار دور از امكا ن است بخاطر كه تا امروز دولت تحميلي بالاي افغانها يك فرد را محكمه توا نسته اين ريس اولمپيك بود كه به همكاري سفير افغان درچين در زمان مسابقات ورزشي به عوض سرود ملي يك اهنگ محلي را پخش نمود كسي از ان سوال كرده توانست كه امروز محاكمه مينمايد خيال پلو است تر فيع خواهد كرد يا سر باز بگويم كه كدام يكي از نواسه هاي رحيم جان غلام بچه نازدانه ظاهرشاه خان باباي كرزي محكمه كرد عبدالله قانوني فهيم بد ماش امرالله جان نا صالح احمد ضيا مسعود بابه جلندر كه داكتر عبدالرحمن را به قتل رساند هركدام از نواسه هاي سر شناس رحيم غلام بچه تا گلو در فساد قتل ترور غارت غرق است كي ازان پرسان كرد نا ممكن به نظر مي رسد شاه شجاع دو باره عاشق شد در فكر معشوقه خود است نه در فكر ملت برادرش انچه كه مي خواهد ميكند خداوند به داد اين ملت مظلوم برسد

  4. +3 Vote -1 Vote +1مختار says:

    من چشم تان را صدقه شوم با این نوشته کوتاه و زیبا و همه جانبه تان
    بسیار عالی بود
    با نوشته تان که صد در صد واقعیت های ورزش ستم دیده افغانستان را نشان میدهد، موافق است
    آفرین تان که دزدان و بی بندوباران را از هر زبان و ملیت که است باید افشا کنیم
    افغانستان به فرزندان راستین و صادق ضرورت دارد

Leave a Reply

Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree

Advertisement

Recently Commented

    Archives by Tag

    ا

    Recent Entries

    • دستگیری چند تن از افغان ها به اتهام سهم گیری در مظاهرات اخیر مصر: خبر عاجل
    • برادر ایمن الظواهر در قاهره دستگیر شد
    • هند از باز داشت یک تروریست خطرناک خبر داد
    • خلیل: افراد حکیم شجاعی، مردم را در ارزگان لت و کوب کردند
    • پسر رهبر اخوان المسلمین مصر در مظاهرات کشته شد
    • طالبان نیز خشونت های اخیر مصر را تقبیح کردند
    • حامد کرزی با وارث شهدای حادثه اخیر انفجار ماین در ولسوالی شینوار ولایت ننگرهار، اظهار همدردی کرد
    • حامد کرزی حملات تروریستی در ولایات هرات« فراه، و هلمند را شدیدا محکوم کرد
    • حامد کرزی حمله تروریستی بالای خانم نجما حنیف یکی از رهبران عوامی نشنل پارتی را شدیداً محکوم کرد
    • د خوست ولایت د صبريو قومي مشرانو په دغه ولسوالۍ کې د بيارغونې د پروژو غوښتنه وکړه