Posts | Comments | E-mail /

در سه روز گذشته چند تن از زنان افغان در ایران اعدام شده اند

Posted by on Apr 26th, 2013 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

تهران :- بر اساس گزارش منابع دفاع از حقوق بشر،‌ یازده زندانی که در میان شان دو زن و دو مرد  افغان بوده اند در سه روز گذشته در زندان های مشهد، بم و کرمان شاه اعدام شده اند. یک زندانی هم به گزارش منابع غیررسمی در زندان ارومیه اعدام شده است.

گزارش می افزاید که زنان اعدام شده نیز افغان می باشند.

شرم آورست که اکنون دولت ایران به اعدام زنان افغان آغاز نموده مگر دولت کابل تاکنون در این مورد مهر سکوت بر لب نهاده و آخوند های ایرانی را به مثل کرنل های پنجاب دوستان خود می پندارد.

گزارش می افزاید که چهار زندانی در مشهد به دار آویخته شدند:

به گزارش رسانه های دولتی ایران، دو زندانی روز چهارشنبه ۴  ماه ثور در زندان مشهد اعدام شدند. زندانی ها ۲۶ و ۲۲ ساله در دو قضیه مختلف مربوط به سال ۱۳۸۹ به تجاوز محکوم شده بودند.

به گزارش  روزنامه خراسان، دو زندانی دیگر نیز روز  بتاریخ دوهم ماه ثور در مشهد به دار آویخته شده اند. به نقل از روزنامه خراسان  آنها تابعیت  افغانستان رادشتند که به جرم تجاوز به یک دختر ۱۶ ساله محکوم شده بودند.

هیچ کدام از زندانی ها به اسم معرفی نشده اند.

چهار زندانی در میان شان دو زن در کرمانشاه اعدام شدند:

بر مبنای گزارش واحد مرکزی خبر ایران، چهار زندانی در زندان دیزل آباد کرمان شاه بتاریخ دوهم   ماه ثور سال ۱۳۹۲ به دار آویخته شدند. زندانی ها که هویت شان فاش نشده است به جرم ” توزیع سنگین مواد مخدر در منطقه” محکوم شده بودند. گزارش اعلام می کند که آنها حامل ۲۰۰۰ گرام هروئین و ۲۵۰۰۰ گرم تریاک بوده اند. دو تن از این محکومان زن بوده اند که به نام شان اشاره ای نشده است.

سه زندانی در زندان بم به دار آویخته شده اند:

به گزارش خراسان نیوز سه زندانی در زندان بم اعدام شدند. یکی از زندانی ها به حمل و توزیع ۵ کیلو کرم هرویین و دو زندانی دیگر به توزیع ۹ کیلو گرم هرویین محکوم شده بودند. هویت هیچ یک از زندانی ها اعلام نشده است.

یک زندانی در ارومیه اعدام شد.

خبرگزاری غیر رسمی کردپا، اعدام “نظمی عباس نژاد” (۳۲ ساله) را بتاریخ  ۴ ماه  ثور در زندان ارومیه گزارش می دهد. به گزارش این ویبسایت، زندانی به جرائم مرتبط با مواد مخدر محکوم بوده است. این خبر توسط رسانه های رسمی گزارش نشده است. بر اساس “گزارش سالانه اعدام در ایران”، هیچ یک از۲۳ اعدام زندان ارومیه در سال ۲۰۱۲ توسط منابع رسمی ایران اعلام نشده اند.

فرستادن/حفظ کردن

Leave a Reply

Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree

Advertisement

Recently Commented

    Archives by Tag

    ا

    Recent Entries

    • هیچگونه امکان مذاکرات طالبان و حامد کرزی در قطر وجود ندارد: سخنگوی طالبان
    • حامدکرزی د امریکا او اسلامي نړۍ په نړیوالو کنفرانس کې د ګډون لپاره قطر ته روان شو
    • تاسیس قونسلگری آلمان در شهر مزار شریف
    • حل مسئله افغانستان آن قدر آسان هم نیست که تصور می شود: جنرال اشفق پرویز کیانی
    • نشست سه جانبه قوماندانان ارشد افغانستان، پاکستان و ناتو در راولپندی پاکستان
    • غزني ښار کې د يوه جومات ملا امام ووژل شو
    • وزیر خارجه آلمان با نواز شریف دیدار کرد
    • حامد کرزی به قطر سفر می کند
    • د ملي اردو يوه افسر درې امريکايي سرتېري وژلي
    • اگر گوش شنوایی باشد