Posts | Comments | E-mail /

ادامه حملات راکتی نیروهای پاکستانی بر خاک افغانستان

Posted by on Jun 30th, 2011 and filed under خبرونه. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

اسعد آباد :- گزارش های تازه حاکی از آن است که  جنرال امين الله امرخيل قوماندان پوليس سرحدى در ولايات شرقى کشور، به علت حملات پى در پى پاکستان، از وظيفه اش استعفا نمود.

ګزارش می افزاید که جنرال امین الله امرخیل بخاطر سکوت مقامات دولتی در قبال  حملات پی در پی نیروهای پاکستانی بر خاک افغانستان از وظیفه اش استعفا نموده است

گزارش حاکی است که نیروهای پاکستانی یکبار دیگر شب گذشته مناطق را در ولایت کنر هدف قرار دادند.

مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که به ادامه انداخت توپخانه نیروهای پاکستانی شب گذشته سی و سه فیر مرمی بر مناطقی در ولسوالی های سرکانی، شیگل و دانگام اصابت کرد که خوشبختانه تلفات در قبال نداشت.

به گفته منابع دولتی، نیروهای پاکستانی از سه هفته بدینسو پنجصد و هفتاد فیر مرمی توپ و راکت را به این مناطق انداخت نمودند که باعث شهادت بیست و دو تن و مجروحیت چهل تن از افراد ملکی شده است. گفته میشود بیشتر از دوصد فامیل در این مناطق منازل شانرا رها نموده و به مناطق دورتر فرار کرده اند. به گفته مسوولان امنیتی ولایت کنر، نیروهای ایتلاف در حالیکه در مناطق اسمار و سرکانی قرار گاه دارند اما در مقابل انداخت های پاکستانی ها هیچ عکس العمل نشان نداده اند.

بزرگان قومی در ولسوالی های که زیر ضربات نیروهای پاکستانی ها قراردارند در ملاقات با هیئت مشرانوجرگه گفتند که دولت باید در رابطه اقدام جدی نماید در غیر آن مردم خود سلاح گرفته و در مقابل این حملات پاکستانی ها مبارزه خواهند کرد. منابع مسوول دولت در زمینه گفته اند که آنان تلاش های را جهت قطع این انداخت ها از خاک پاکستان آغاز نموده اند.

هر چند مقام های پاکستانی از تجاوز نیروهای پاکستانی اظهار بی خبری نموده اند اما لطف الله مشعل سخنگوی امنیت ملی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که آنان شواهد موثق دارند که در این حملات نظامیان پاکستانی دخیل اند.

فرستادن/حفظ کردن

2 Responses for “ادامه حملات راکتی نیروهای پاکستانی بر خاک افغانستان”

  1. Vote -1 Vote +1زعفران says:

    آيا آن عده سگان زنجيري و غلامان حلقه بگوش كه در خدمت پنجابيان جاهل و منافق هستند ، هنوز هم به دوستي و برادري با اين افغان كشان اطمينان دارند ؟ عمل قهرمانانۀ امرخيل نشان خواهد داد كه در افغانستان به كدام مقدار افغان واقعي در دولت فاصد كرزي موجود است

  2. Vote -1 Vote +1پیمان says:

    تمام افغانها باید از امرخیل دفاع کنند و برای دفاع از پدر وطن در مقابل پنجابی های مردار متحد گردند

    کرزی باید مردانگی و افغانیت خود را زیر سوال قرار ندهد و به این پنجابی های کثیف جواب دندان شکن بدهد

Leave a Reply

CAPTCHA Image
Refresh Image
*

Spam Protection by WP-SpamFree

Advertisement

Recently Commented

    Archives by Tag

    ا

    Recent Entries

    • حامد کرزی بتاریخ ۲۶ اګست به پاکستان سفر می کند
    • نواز شریف جانشین پرویز اشفق کیانی را تعیین می کند
    • د خوست ولایت د سیلاوونو او بارانونو په اړه ددې ولايت مقام د ژورې خواشينۍ او ډاډګیرنې پيغام
    • له هیواده بهر میشتو افغانانو د اختر ورځ ولمانځله
    • آلمان اطلاعات بی سیم افغانستان را در اختیار امریکا قرار داده است
    • حامدکرزی د پغمان او شکردرې په ولسوالیوکې د وروستیو سیلاوونو له امله پر رامنځته شویو ځاني تلفاتو او مالي زیانونو خواشینی شو
    • مهاجرین غیر قانونی در یونان دست به اعتراضات خشونت آمیز زدند
    • رهبر القاعده به زندانیان این گروه در عربستان سعودی وعده آزادی داد
    • د کونړ په ولایت کې د “ناموسي وژنو” په اړه خبرداری
    • وزارت خارجهٔ امريكا عاملان كشتار مردم عراق در روز عيد فطر را دشمنان اسلام قلمداد کرد